2016. július 17., vasárnap

Egy naplógyilkosság naplója XV.

Az előző napi merényletem során úgy tűnt, nem értem el kellő pszichológiai hatást a könyvnél, mivel nem lett tériszonyos. Ezt azonban egy naplógyilkos nem hagyhatja annyiban, azért rögtön elkövettem ellene egy másik zuhanós merényletet. Mivel dombot nem találtam, a lépcsőkorláton csúsztattam le.


Hogy a napló ne csak a tereptárgyak nyomát viselje magán, rajta hagytam a kézjegyemet is:

Pacsit azonban nem adott, ezért bosszúból hozzádörzsöltem egy koszos kocsihoz:


Következő merényletem már nem volt ennyire radikális. A feladat szerint egy magazinoldalt kellett beleragasztanom. A dolog bökkenője csupán annyi volt, hogy nem olvasok magazinokat. Át kellett túrnom két fiókot, mire találtam egy minimum tíz éves magazint, hogy lophassak belőle egy oldalt.


No, de ha női magazinban kinézek valamit, az általában drága. Kell hozzá pénz, ennek érdekében pedig el is lehet adni a napló oldalait:


Ez tehát egy kifejezetten praktikus feladat volt, ám akad olyan is, amely feleslegesnek hat. Például a belső monológom a szomszéd kiskutyát sem érdekli. Ezért nem is estem túlzásba ezzel kapcsolatban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése