2013. október 31., csütörtök

Könyves kívánságlista IX.

A hónap lezárásában ezúttal a kívánságlistám kap szerepet.
Talán nem kellene három könyv olvasása és egy kisebb hegynyi olvasásra váró könyv mellett új könyvekről álmodoznom, mégsem tudom megállni. Van valami bódító a frissen nyomott betűk illatában, ami mindig elcsavarja a fejemet. Persze az a sok kötet, ami felkerül a listámra nem feltétlenül kerül saját tulajdonomba is. Mégis mikor könyvet vehetek, egyszerűbb közülük mazsolázni, mint órákat bolyongani egy nagyobb könyvesboltban döntésképtelenül. 
Szóval kívánságlista, ami ezúttal 7 új könyvet jelent. Íme:


Olvasóim megzavarása érdekében az alsó sorral kezdem és jobbról balra haladok.

Robin Solan - Penumbra úr nonstop könyvesboltja
Csak rá kell nézni a borítóra és a címre, máris érthető vonzalmam. Ez a könyv egy könyvesboltról szól, én pedig szeretek mindent, ami papír és tinta. Gabo Kiadó újdonságai között figyeltem fel rá és egyik könyvesboltban meg is simogattam. Nagyon szívesen elolvasnám.

Eowyn Ivey - A hóleány
Könyvesboltban bóklászva szúrtam ki a kissé csillogó, karácsonyi hangulatot idéző borítója miatt. Aztán, ahogy elolvastam a fülszöveget kedvem lett volna azonnal felcsapni és meg sem állni az utolsó lapig. Érdekes történetnek tűnik egy csipetnyi varázslattal, ami a hideg hónapokban fokozottan csábító.

Rachel Hawkins - Hex Hall
Még az egyik Vörös pöttyös füzetben figyeltem fel rá és azóta várom a megjelenését. Mikor pedig a Könyvmolyképző Kiadó beharangozta, hogy hamarosan elérhető lesz, azonnal raktam is a listámra. Szeretem a boszorkányokról szóló történeteket és ez a sorozat különösen érdekesnek és izgalmasnak tűnik. A borítóba pedig első látásra belezúgtam. Ráadásul a beharangozott vörösök közül csak őt találtam kifejezetten nekem valónak. Remélem, tényleg megjelenik hamarosan, talán be is szerzem magamnak.

Kevin Hearne - Hounded (Üldöztetve)
Könyvmolyképző másik kategóriája a Hard Selection (vagyis Sötét Örvény) újdonságai között is sikeresen nézelődtem. Ez a könyv egy újabb ütősnek és vagánynak ígérkező fantasy sorozat első kötete, ami már meg is jelent. Tetszetős a fülszöveg és a kategória miatt reményem szerint a stílusa is az. Jó lenne őt is megkaparintani.

Rebecca Donovan - Elakadó lélegzet
Erre a könyvre Molyon figyeltem fel, ahol nagyon sokan repesve várták megjelenését, majd lelkesen áradoztak róla. Kategóriáját tekintve dráma mindenféle természetfelettit mellőzve és ha nem tartanék a túlságosan nagy felhajtástól körülötte, no meg attól, hogy ez is egy újabb sorozat kezdő része, már rohannék is a boltba beszerezni. Így viszont, inkább kivárok.

Benyák Zoltán - Az idő bolondjai
Nem az első könyv a szerzőtől, ami felkerült a listámra, mégsem jutottam még el addig, hogy végre el is olvassak valamit a tollából. Pedig tényleg érdekelnek a könyvei és az egyik könyves eseményen még össze is futottam vele. Az emlékeztetés azonban sosem árt (főleg mivel elég szétszórt vagyok mostanában), így jobb, ha a listámon csücsülnek a könyvei, hátha miattuk előbb jutok el az olvasás szintjéig.

Pataki Tamara - Ember a sötétben
Ezt a könyvet egyik kedves olvasóm ajánlotta a figyelmembe. Magyar szerző, boszorkányos téma és első világháborús díszlet, vagyis van benne épp elég vonzó paraméter. Ha lehetőségem adódik rá, elolvasom és nem leszek adós egy értékeléssel sem.

Ez a hét kötet csücsül egyelőre a kívánságlistás polcomon. Rá- és lebeszélni még mindig ér, hiszen nincs kőbe vésve sem az elolvasásuk, sem a beszerzésük, a listára kerüléssel csak az érdeklődésem bizonyos. Valamint, ahogy az utolsó könyvből is látszik, nagyon szívesen veszem az ajánlásokat is. Persze azt nem ígérhetem, hogy azonnal eleget is teszek az ilyen felhívásoknak, mert a várólistám sokkal hosszabb, azonban mindenképpen utánajárok a felmerült köteteknek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése