2015. május 31., vasárnap

Könyves várólista XVIII.

Kezd kicsit normalizálódni az olvasási tempóm, bár még mindig nem pörögnek úgy a kezemben a lapok, ahogy legjobban szeretném. Júniusban ugyanis még muszáj tanulnom. (Csúnya, csúnya államvizsga...) Azonban, ha nem is olvashatok regényeket naphosszat, gyűjtögethetem őket későbbre. Így történt, hogy jelenleg 12 könyv pihen a polcomon olvasásra várva.


Saját könyvek:
Most épp 5 saját tulajdonban lévő könyvet váratok. Ezek közül kettőt hosszabb ideje, így ők nem szerepelnek a fenti képen, mert nem szívesen ismétlem magamat. Elég annyi róluk, hogy az egyik, a Páros, páratlan karácsony óta parkolópályán van (infó róla ITT), míg a másik, Fehér, mint a tej, piros, mint a vér márciusban került a listámra. (Róla bővebben EMITT.) Kényszerpihenőjük oka, hogy mostanában nem volt túl sok időm olvasni és valami mindig elterelte a figyelmemet, esetleg sürgősebbnek (vissza kellett volna már vinnem a könyvtárba) bizonyult.
No, de lássuk a másik hármat:

Papp M. Zsuzsa - Megtagadva
Ezt a könyvet a munkahelyemen kaptam. Imádom, hogy néha-néha random ajándékcsomagokat kapok, főleg azért mert én a picinek is tudok örülni. Egy ajándék bögre, egy doboz csoki, vagy egy meglepetés könyvecske, mindig igazi mosolyt csal az arcomra. Ez a könyv is így került hozzám. Anyukám már letesztelte, neki nagyon tetszett, így tovább is adta a tágabb rokonságnak (néha szokott "téríteni" a könyveimmel), szóval kíváncsi vagyok rá, de egy ideig még nem olvashatom.

Rita Monaldi és Francesco Sorti - Salai kételyei
Egy újabb ajándékkönyv ezúttal a kiadótól. A Könyvmolyképző boltnyitási akcióján zsebeltem be, mikor a megboldogult Ulpius-ház pontjait váltottam be náluk. Megszabott listából választhattam egy ajándékkönyvet és hirtelen megilletődöttségemben erre a kötetre esett a választásom. Megtetszett a fülszöveg, bár ahogy utánaolvastam, nem annyira pozitívak az értékelések róla.

Joanne Harris - Csokoládés barack
Csokoládé trilógia harmadik és egyben befejező kötete. Pont a hónapban sikerült elolvasnom a Csokoládécipőt és mivel tetszett, már szemezek is a következő résszel. Igazán sort kellene már kerítenem rá...

Könyvtári könyvek:

Sarah MacLean - A hódítás tíz szabálya
Ez is egy sorozat része, pontosabban második kötete, az egyes könyvek azonban csupán lazán kapcsolódnak. Az első részt, A csábítás kilenc szabálya olvastam és tetszett, szórakoztatónak találtam, így szívesen adok egy esélyt a második résznek is. Kosztümös könyveket úgyis mindig örömmel olvasok.

Ez így van!
J. R. Johansson - Álmatlanság
Éjjeljárók sorozat első része. Még a megjelenése idején figyeltem fel rá a fülszöveg és a körbelengő nagy várakozás miatt, így mikor megláttam a könyvtár polcán, azonnal lecsaptam rá. Nem vastag könyvecske, elfér a többi között.

Jennifer L. Armentrout - Obszidián
Egy újabb sorozat, a Luxen nyitó kötete. Olyan sokan zengedeztek már ódákat róla, főleg árnyvadász körökben, hogy kíváncsi lettem, mire fel ez a nagy lelkesedés. Azért be kell vallanom, nincsenek magas elvárásaim.

Kiera Cass - Az Elit
Trilógia második része, aminek első kötetét, A Párválasztó olvastam és tetszett. Aranyosan vattacukros volt, így szívesen olvasom tovább ezt az uralkodói valóságshow-t. Ráadásul úgy kellett levadásznom a könyvtárban, mert az egyik legkapósabb sorozat...

Lois Lowry - Valahol, messze
Szintén második kötet. Az első rész, Az emlékek őre zseniális volt. Szerettem is volna azonnal a következő könyvbe kezdeni, viszont nem volt bent a könyvtárban. Most viszont, hogy az Animus kiadó újranyomta, kedvenc könyvtáram be is szerezte, én meg frissen, ropogósan lecsaptam rá. Nagyon, nagyon kíváncsi vagyok.

Brian McClellan - Vérrel írt ígéretek
Amint megláttam ezt a könyvet (amúgy sorozat első része) már csaptam is az olvasandó könyveimhez. Szükségem van egy kis ütős fantasy olvasmányra, amiben nem spórolnak a vérrel. Olyan régen olvastam már pörgős és akcióban dúskáló kötetet.

Leiner Laura - Barátok
A Szent Johanna Gimi kötetei nagyon illékony lények, hol bent vannak a könyvtárban, hol eltűnnek hónapokra, szóval ha meglátom a számomra soron következő részt, rögtön le kell csapnom rá, különben bottal üthetem a nyomát. Be is spájzoltam a negyedik könyvet, hiába rikítóan sárga.

Szóval jelenleg ez a tizenkét könyv vár arra, hogy végre végleg becsukjam a tankönyveimet és nekik szenteljem betűfaló szemem minden figyelmét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése