2013. január 29., kedd

Könyves várólista IV.

Mivel ma sikeresen letudtam az utolsó vizsgámat is, vagyis újra szabad vagyok, itt az ideje a várólistám összefoglalásának. Viszlát tankönyvek, jegyzetek, kötelező olvasmányok és források! Gyertek csak regények! Végre azt olvashatom, amihez épp kedvem szottyan. 
Íme a kínálat, amiben most csak saját tulajdonban lévő könyvek szerepelnek:


Beszerzési idő sorrendjében veszem számba őket, kezdve a régóta polcomon csücsülővel és zárva a legfrissebb zsákmánnyal.

Richelle Mead - A szukkubusz éjszakája
Ez a könyv már a novemberi várólistámon is szerepelt. Azóta még nem sikerült időt szakítanom rá, ezt azonban hamarosan orvosolni fogom. Már nagyon piszkálja a fantáziámat.

Carlos Ruiz Zafón - Angyali játszma
Karácsonyi ajándékként kaptam, mivel az író első regénye, A szél árnyéka nagyon tetszett. Ez a kötet pedig annak egy előzménytörténete, ami csak még vonzóbbá tette számomra. Amúgy nem a képen látható írógépes borítós változatban van meg, hanem a másik, lilás, ködös fajtából, ami szerintem jobban passzol a zöld borítós Szél árnyékához. Jól mutatnak egymás mellett a polcon.

Jean M. Auel - A mamutvadászok
Ez a könyv is visszatérő vendége könyves rovataimnak, illetve szintén karácsonyi ajándék (bár ezt speciel én vettem anyukámnak). Az októberi kívánságlistámon szerepelt,  ám ott nem írtam róla teljesen felhőtlenül. Még mindig vannak fenntartásaim vele szemben, ám ezeket megtartom magamnak és utánuk járok a jól bevált tapasztalat útján.
Most épp anyukám olvassa, utána pedig Keresztanyám is lestoppolt rá, így ez a könyv a sorrend végére került, azonban ami késik, az nem feltétlenül múlik is.

Kelley Armstong - A leszámolás
Szintén megtalálható az októberi kívánságlistámon és a Könyvmolyképző karácsonyi akciója, illetve néhány nyereménykupon segítségével, sikerült is lecsapnom rá. Mivel a trilógia befejező kötete, előbb rá kell hangolódnom az előzményekre. (Talán nem is ártana újraolvasni az előző két részt.) 

Kerstin Gier - Smaragdzöld
A leszámolással együtt hozta a postás ezt a zöld szépséget, no meg rózsaszín és kék testvéreit. Nem bírtam megállni, hogy ne szerezzem meg magamnak ezt a nagyszerű trilógiát. Ráadásul, bár ez is befejező kötet, nem kell hangolódnom rá, annyira frissen él még bennem, mi történt az előzményekben. Csupán egyetlen problémám van vele, ha elolvasom, tényleg teljesen vége lesz... Mindig vegyes érzéseim vannak a befejező kötetekkel és kicsit tartok is tőlük. No, de akkor is, amint hazaérek (ezek a szépségek ugyanis otthon vannak a polcomon, én meg még a koliban vergődöm) rávetem magam, az már biztos.

Blue Jeans - Dalok Paulának
Ez a könyv a ráadás, mivel egy nyereményjáték során zsebeltem be. Nagy cuppanós puszi érte a Ciceró Kiadónak! Könnyed kis romantikus történetnek ígérkezik, ami tökéletes lesz a pihenéssel töltött napokban. 

Jelenleg tehát ez a hat szépséges könyv várja, hogy kézbe vegyem. 
Addig viszont be kell érnem két megkezdett könyvvel (Lélekveszélyben, Where rainbows end). Hamarosan végére érek a Lélekveszélyben-nek és kicsit jobban elmélyedek a szivárványos, angol könyvben.  
Persze pihenni sem ártana (mondjuk végre átaludni egy teljes éjszakát), illetve visszaszocializálódni a társadalomba. Az elmúlt hónapban csak a tankönyvek és a vizsgáztató tanárok nyújtottak társaságot és bár akadt köztük kifejezetten kellemes jelenség , azért a barátaim társaságát többre értékelem. 

Freedom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése