2015. június 29., hétfő

Könyves kívánságlista XVIII.

Szemfüles olvasóim lehet észrevették, hogy áprilisban kimaradt a könyves rovat. Ennek pedig két oka van: egyrészt áprilisban szinte semmi szabadidőm nem volt a diplomamunkám hajrájában, másrészt nem bővült kívánságlistás polcom. Szóval az ismétlésen kívül - mert jó néhány korábbi könyv még mindig a kívánságlistán várja, hogy döntsek sorsa felől -, nem sok értelme lett volna a rovatnak, így kihagytam.
Azonban mostanra bővült két új kötettel a listám, a kívánságlista rovat tehát visszatért.


Lev Grossman - A varázslók
Agave Kiadó könyvheti újdonságai között figyeltem fel erre a könyvre. Nagyon tetszik a borító és a fülszöveg is izgalmas történetet ígér. Szeretem a fantasy könyveket, a varázslókat és boszorkányokat pedig különösen. Ráadásul a főszereplők egyetemisták ez pedig tovább növeli szimpátiámat.
Különleges könyvnek tűnik, azonban egy sorozat nyitó kötete és sajnos már többször futottam bele a kiadótól olyan remek sorozatba, amely nem fogyott eléggé, így törölték a folytatás megjelenését. Ezért a kivárás álláspontján vagyok és a könyvtári olvasásban reménykedem.

Josh Malerman - Madarak a dobozban
Egy másik friss megjelenésű, szép borítós könyvecske. Több jót hallottam róla, mint rosszat és a fülszöveg kifejezetten felkeltette az érdeklődésemet. Ha épp disztópiához lesz kedvem, biztosan eszembe fog jutni.

Az elmúlt hetekben tehát ezzel a két kötettel bővült kívánságlistám. Mostanában azonban nem valószínű, hogy a könyvvásárlás szóba jön, mivel kicsit mohó voltam a könyvhéten (talán később egy másik rovatban írok róla pár sort) és könyvtárt is fosztogattam. 
Van tehát bőven olvasnivalóm. 

2 megjegyzés:

  1. Pont pár napja szemeztem A varázslókkal egy könyvesboltban, majd arra jutottam kivárom a véleményedet, hátha lecsapsz rá. Erre itt ez a poszt. Azt hiszem az ízlésünk elég hasonló. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már meg sem lepődöm ezeken az egybeeséseken. :D :D

      Törlés